tråkig tisdag

 
Hallo
 
Christian jobbar kväll den här veckan. Tur att det bara är tre dagar. Känner mig så ensam här hemma på kvällarna, spec när det blir mörkt så snabbt. 
 
Har suttit och kollat över lite julklappar. Neos är inprensip färdiga, Enyas också. Christians är också snart klara. Väntar bara på ett paket och två andra.. Längtar så mycket till julen just nu :) I helgen ska vi julpynta! 
 
Beställde hem en massa foton igår också till alla mina ramar. Tror dock inte att jag får dom innan helgen, men man kan ju alltid hoppas. Man kunde beställa snabb levernas, då skulle dom komma inom 48 timmar. Men det kostade herregud 200 kr extra. Nä, jag får helt enkelt hålla mig några dagar till :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0