Planering

 
Håller på att planera lite inför Enyas Namnfest som ska vara den 3 November. 
Vi ska hålla den här hemma, men jag börjar ångra mig... Vi blir 26 stycken om alla kommer. Så det kommer bli ganska så trångt. Just nu har vi sittplatser för 20 stycken så behöver till 6 stycken till. Jag och Christian kan stå i värsta fall. Sen blir det 5 barn så dom behöver kanske inte sitta så mycket ;) 6 barn med Enya, men henne håller vi ju i famnen så klart. 
 
Hade tänkt att köpa ballonger med helium. Det är en fin dekuration. Det ska fortfarande vara ganska så enkelt. Köpte rosa söta ljus på Maxi för några dagar sen. Ja och så ska vi ha vita dukar med Enyas egna fotavtryck på. Jag får hjälp med att baka utav mamma och frida så det är ju tur. Sen ska vi kanske beställa en tårta också. Vi får se. 
 
Christian jobbar över idag. Han skulle igentligen komma hem strax efter 23, men nu kommer han nog inte förrens efter 2:30 någon gång. Så jag blir ensam ikväll/inatt med Enya. Hoppas hon inte håller på allt för länge. 
 
Imorgon ska Neo till Dagis, och Enya ska vara på BVC för att vägas och mätas :) Hoppas lilltjejen gått upp mer i vikt! Efter jag hämtat Neo på dagis ska vi ut till Oskarström och träffa andra barn och deras mammor. Det ska bli roligt :)
 
Nu får jag hjälpa Enya med hennes fisar genom att trycka upp hennes ben. Hon har så ont i magen :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0