Försov mig.....IGEN

 
Hejsan!
 
Jag försov mig idag igen... Lärmet var ställt på 7:30, och Christian skulle ringa och väcka mig vid den tiden också. Men det glömde han och ringde istället och väckte mig 9:20. Känner mig som en jätte dålig mamma. Jag som alltid vaknar annars. Visst att jag har lätt för att somna om, tur är väll det eftersom jag verkligen vaknar av ALLT. Minsta lilla ljud Enya gör vaknar jag till av. Men att det ska vara så svårt att vakna när klockan ringer? Får prata med Daigs nästa vecka och förklara. För det här är ju pinsamt. Men dom är så förstående, så det går nog bra. Som tur är ska Neo till busfabriken med Philipe efter att Christian slutat jobba. Så han får komma ut och leka av sig lite idag. 
 
Senare ikväll kommer Frida hit på mat efter att hon har slutat att jobba. 
 
Nu ska jag strax ge Enya mat och ta på henne kläder. Sen ska vi åka iväg till skolan och hälsa på tänkte jag innan vi ska hämta Christian på jobbet. 
 
Neo ville att vi skulle ta några kort igår, ja här är ett av resultaten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0