Onsdagen den 12 september

Hade gjort nästan vad som heslt för en hel natts sömn nu. Enya skriker herreegud till 03 på natten nu.. Man är så trött i huvudet.. Imorgon ska Neo upp till dagis så klockan får jag väll ställa på ca 6:45 så ja.. då kankse jag får ca 3,5 timmars sömn inatt då.. Ja om jag ens vaknar när klockan ringer. Vi får helt enkelt se.. 
 
Och i morgon ska jag försöka börja plugga.. Får hälla i mig kaffe helt enkelt :)
 
Idag var vi iallafall en runda på pippiparken. Neo och Liam hittade varandra direkt. Att barn kan vara så, måste vara så himla skönt. "Jasså, då är det dig jag ska leka med. Hej jag heter Neo, nu går vi, bla bla bla..." å sen är det i full gång. Får absolut träffas snart igen. Blev lite kallt där på slutet. Det känns att hösten närmar sig fast vi hade 20 grader i måndags. 
 
Nä nu får jag gå in och ta min lilla tös som skriker för fullt så Christian får vila sina armar lite. 
Och jag får väll sätta på lite kaffe eller nånting så att jag håller mig vaken. Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0