Mms till allt och alla

Igår så lånade Neo min mobil lite. Han brukar ju ha den att spela på och kolla på Youtube. Ja och ibland smsar han med Pappa och Mormor. Men igår fick ganska så många i min kontakt lista lite bilder. Bland annat på mig när jag gjorde mat, Enya i lite olika vinklar och sen skrev han sitt namn x antal gånger till Christian men varierade lite sen och skrev även mamma och pappa. Han vill så gärna kunna skriva men det är inte alltid så lätt som det verkar. Än så länge kan han bara skriva Neo, mamma, pappa och vet att Enya har ett N och Y i sitt namn och att Hampus börjar med H, Philipe börjar på P, Rafael på R, Jack på J och Kyle på K.

Bilden han mest skickade runt igår var den här bilden på Enya. Tycker att den blev fin ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0