Billigt är bra


Det svider nog lite i allas plånbok nu innan jul. Alla julklappar som köpts.
Jag gick runt i lägenheten igår och tittade lite på alla tomma väggar i köket. Väggorden som jag sätt ut och vill ha i köket hoppas jag dom sänker ner lite nu under mellandagarna.

Jag har länge kollat runt efter tavlor med ord och meningar jag vill ha på en lite mindre vägg i köket. Men som sagt.. pengarna. Så därför bestämde jag mig för att pyssla lite själv här hemma. Jag köpte två billiga ramar igår på Maxi för 44 kr styck. Och sen så skrev jag själv i dom. Och jag blev faktiskt riktigt nöjd.

Den sista tavlan passar jätte bra in hemma hos oss. Eftersom nästan alla klagar eller regarera på Christians starka kaffe ;)




Kommentarer
Postat av: Mia

Va fina!! Har du skrivit det själv??

2010-12-21 @ 16:53:56
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Ne va smart! Det kanske man själv skulle göra=P



En sak bara att när du kommenterar tillbaka så hade du länkat din gamla blogg inte den nya. Ett tips bara=)

2010-12-21 @ 17:48:15
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Aa ska nog de=) Hade ju varit bra julklappar med, men är ju klar nu=) Men drog du ut text på datan så hade du de och målade runt eller??



Det blir ju de=)

2010-12-21 @ 19:59:27
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dom var ju jätte fina. Ska jag tipsa min syster om som också älskar sånt :))

2010-12-22 @ 14:53:28
Postat av: chrille

du är duktig du putte <3 love you

2010-12-22 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0