Julafton


Hejsan hoppsan
Hoppas att alla hade en fantastisk jul igår.

Vi firade som vanligt här ute i häljarp igår. Massa klappar och ingen julmat.. Men Roger gjorde (som vanligt) god mat ändå och vi hade en jätte bra julafton! Det var många år sen det låg så mycket leksaker över dom här golven. Vi fick bla en ny damsugare så det ska bli roligt att få komma hem och damsuga sen.

Nu sover alla i huset förutom jag, Frida och Hampus. Men snart ska jag krypa ner i sängen där C och Neo ligger. Klockan kommer att ringa halv nio i morgon så att vi hinner fixa till oss innan vi kör ut till väla för att shoppa.

Bilder kommer att komma upp när jag kommer hem.
Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Melanie, mamma till Belle

Tack för kommentaren.

Ja, absolut. Jag sitter just nu inne på extrafilm.se och ska framkalla en massa bilder :)

God fortsättning!

2010-12-28 @ 11:58:20
URL: http://mammastosabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0