Kista


Jag tittar runt lite på nätet för att se om jag hittar en kista som skulle passa i vårt vardagsrum. Har hittat en på blocket för 1000 kr. Så jag hoppas att ingen annan vill ha den och att han sänker priset.

Melina & Oscar var här innan idag och drack lite glögg och åt lussebullar. Dom tyckte det hänt mycket här hemma sen sist. Och visst har det de, lovar att lägga upp bilder snart! Jag, pappa & Frida var på Chilli en runda idag med och så passade jag på att köpa bokstäverna V och I. Så nu har alla ramar i hallen kommit upp också. Det fick bli svarta eftersom jag köpte svarta ramar till sovrummet när vi bodde på Hertigknutsgatan för nästan 500 kr. Så dom vill jag inte bara slänga. Annars är ju allt annat i hallen vitt.

I morgon ska vi gå lite på loppis och se om vi hittar något kul. Kanske en kista? hihi tänk om man hade haft en sådan tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0