en bra Onsdag

Idag har det varit en riktigt lyckad dag. Jag fick min lön från komunen som det varit lite strul med. Vårt xbox som gick sönder för ett tag sen skickades till USA för att lagas. Och det kom hem idag. Vi var inte hemma just då så därför kördes det hem till min pappa där vi just då var. Kom och hämtade det utannför dörren och lämnar det sen utanför dörren. Inte en krona kåstade det heller och vi fick dessutom ett helt nytt. Vi var inne på Loppisen och tittade innan idag också, och vad tror ni jag ser rakt innanför dörren? Jo några kistior. Så nu är jag  två rikare. En stor som jag ska ha här i vardagsrummet och en lite mindre som vi ska ha i sovrummet. Vi ska hämta dom den 29 efter vi kommit hem från Landskrona. ¨

Hemma hos pappa klädde vi granen som fick bli en plast gran i år eftersom alla andra tagit slut. Och så åt vi wook mat :)

 


 


Kommentarer
Postat av: Sara

lägg ut bild på kistan sen när ni fåttt den. älskar sån stil :D

2010-12-23 @ 02:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0