1/4


Vilken skit dag det har varit. Ett enda stort april skämt.

Kände direkt när jag vaknade i morse att jag inte kände mig så bra. Min riktiga energi och motivation till skolan har inte kommit tillbaka sen jag tappade den i julas. Jag trodde först att jag höll på att bli sjuk innan jag förstod att det var ångest jag hade. Fyyy sicken piss dag rent ut sagt :(

Jag har iallafall struntat i att försöka göra något alls ikväll när det gäller skolan. När jag kom hem idag var två kompisar till Neo här och lekte. Så vi fikade lite och efter att dom gått hem åt vi lunch innan jag gick och la mig i sängen och sov bort en stor del utav ångesten.

I morgon ska vi ut och leka i solen om det nu blir så fint som vi hoppas det blir. Men på kvällen så måste jag ta tag i lite skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0