21


Idag, är det min 21 års dag!

Inte så mycket att fira, 20 års dagen var en helt annan sak. En kompis ska ha födelsedagsfest/inflyttningsfest i morgon så därför ska jag inte fira någon själv. 25 års dagen blir väll någon mer att fira isåfall.

Jag började dagen med att nästan bli väckt på sängen (hade hunnit gå upp och rota i gaderoben innan familjen kom in med frukost på sängen) Fick ett doft ljus från tinzimara av Christian som luktar nytvättat ;) efter det var jag på  körksolan från 9:30 till 13:00 och efter det gick jag inom stan och köpte mig en kofta, och sen till systemet. Jag gick hem för att fira med en cider. Och sedan kom Frida hem hit som har kommit hem från Norge! Dock bara över påsken. Vi blev sugna på att gå in till buls för att ta en öl. Så det gjorde vi, sen hem till mamma och grillade.

Nu är vi såååå trötta så att vi ska gå och lägga oss.
I morgon blir det som sagt fest. Och på Lördag kommer mormor och Farfar hit på lite tårta.

Hoppas ni andra också haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födesedagen malin :)

2011-04-22 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0