Rubrik


Vädret gör att vi har ont i huvudet här hemma.
Ska iallafall ta mig en kopp kaffe och förbereda mig inför matte provet som jag har i morgon. Och sen ska jag till skolan vid två tiden. Och ikväll ska jag fortsätta plugga :)

Neo är just nu på badhuset med morfar. Han har varit ivrig här hela morgonen. C har tagit ut semester idag och i morgon eftersom det här är den 7:de veckan och då jobbar dom även torsdags natten.

Frigolit bokstäverna kom för ett tag sen och dom ser jätte bra ut.
Igår skulle igentligen jag och mamma gå in till stan med ringarna. Men jag hade så ont i huvudet. Så för att få något mer "gjort" igår kväll beställde vi bubblor på nätet som våra gäster ska få blåsa på oss efter vigslen ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

ååhh.. vill oxå gifta mig :D det blir snart för oss också:D då kommer jag oxå hete Johansson för det heter min fästman :) hehe :P



Men ska ni gifta er i kyrkan? =)

2011-04-07 @ 17:02:09
URL: http://mammaemmah.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo samma här, alltså vi gillar inte kyrkan.. jag kan bara gå in där om de är begravning.. annars inte :P så det blir väll hos min mamma på hennes tomt eller faster :D

2011-04-08 @ 07:19:46
URL: http://mammaemmah.blogg.se/
Postat av: Emma

ååhh, vad roligt och fixa din ring :D hoppas man får se bilder på den sen :D



Jag vill ju gifta mig snart :D får se vad gubben säger :D haha =)

2011-04-09 @ 20:16:20
URL: http://mammaemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0