Dag 01 - Om mig


Mig själv


Är nöjd med mitt liv och allt runt omkring.
Blev mamma ganska så ung och ser fram emot att kanske bli farmor ganska så ung också!
Jag är en väldigt morgon trött person som ganska så lätt kan försova mig genom att jag znoosar för många gånger. Det jag tycker är tråkigt skjuter jag gärna upp till nästa dag, och nästa dag... och sen kanske jag tar tag i det i sista stund ;) Jag älskar att inreda och pyssla, fynda saker och känna att man fått mycket för pengarna är en härlig känsla som faktiskt händer ofta hos oss. Jag lagar näst intill aldrig mat, det är mannens jobb här hemma. Jag är en riktigt gottigris som älskar näst intill allt som är onyttigt. Att skriva är också något jag alltid tyckt varit roligt och som jag klarar av rätt så bra trots mina svårigheter. Att fotografera väckte mitt intresse under tiden jag blev gravid och sitter fortfarande kvar. 2012 kommer jag vara utbildad fotograf sen får vi se vad yrket jag kommer att jobba med blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0