Dag 05 - Vad är kärlek?


Kärlek tycker inte jag bara har med förälskelse att göra. Jag har stor kärlek till mina föräldrar och självklart till Chrisitan. Men även till många vänner och speciellt till Frida & Melina.

Man kan också göra många saker med kärlek. Kan inte komma på något jätte bra exempel precis nu, Men alla dom som jobbar på kattfoten och jobbar där gratis. Det gör dom med kärlek anser jag :)
Kanske inte det bästa examplet. Men det får ni nöja er med.

Men min alldra största kärlek går såklart till Neo. Det är en kärlek som dom som inte har barn kan förstå. Som jag aldrig kunde föreställa mig innan graviditeten eller under den. Det är verkligen en speciell kärlek som jag älskar att leva med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0