Dag 06 – Min dag

Den 6/1

- Jag & Neo vaknade klockan sex jätte pigga. Vi låg och pratade lite och sen blev det visst lite för högt eftersom vi väckte pappa också.

- Vi gjorde en god frukost med lite ägg, prinskorvar och annat.

- Vi satte igång och plockade lite här hemma och jag dammade, efter det sorterade jag tvätten och gick ner med den.

- Jag passade på att damsuga och sedan torka golven. Händer väldigt sällan på förmiddan, brukar vara lättare att göra det på kvällen när Neo lagt sig. Men när golven skulle torka satt vi och tittade på Shrek 3 hela familjen med lite gott mellanmål.

- på eftermiddagen fick vi besök utav Malin, Norpan & Noah. Och även Nina, Jonte och Kyle. Barnen lekte och vi satt och pratade.

- Vid femtiden åkte dom hem och vi tog pulkan och promenerade hem till mamma där vi skulle äta.

- Neo somnade klockan sex precis då maten var klar, så han fick bli utan :(

- Vå åt gott, och drack gott :) Jag hade redan planerat att sova hemma hos mamma eftersom jag visste att Neo skulle somna tidigt. Så Christian gick hem efter en stund och jag gick själv och la mig runt elva tiden på kvällen.


Dagen efter kom mamma in och väckte oss halv elva. Undra hur länge vi hade sovit om hon inte väckt oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0