Första skoldagen


Första skoldagen. Visade sig att man fick godkänt på ett prov man hoppades få mer på, och ig på ett annat. Bra start va? Dessutom låssnade min skolsula på väg till skolan så jag fick slänga in Neo på dagis och sen springa hem till mamma för att låna ett par skor av min syster. Så jag kom sodär halvsvettig till första lektionen.

Jag ska försöka plugga klart på Historiaprovet så att jag KANSKE kan göra det i morgon. Då kan jag kryssa av ett av tre prov jag har efter mig. Eller ja fyra nu eftersom jag fick ig på ett förra terminen. Ååååh!

Blir stenhårt plugg hela veckan ut. Helgen också förmodligen.

På tal om något roligare så letar vi just nu efter en resa till Tunisien. För oss alla tre. Tanken var väll lite först att vi skulle åka själva. Men under bara dom 4 dagarna i polen saknade vi lilleman fruktansvärt mycket. Så det är klart att han ska med! Han är ju ändå fyra år då, gränsen på att ta med barn utomlands - men det är min åsikt.

Vi har hittat en resa vi vill boka. Och det blir isåfall i slutet på augusti. Bilderna är från hotellet. Visst ser det bra ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0