GI

En ny kategroi har gjorts. Nämligen en kategroi om GI och min (förhoppningsvisa) viktnedgång.


Nu har jag börjat igen. Min sista gottis kväll var den 1/1. Det skulle igentligen vara på nyårsafton men eftersom jag inte riktigt fick den godispåsen jag ville ha på nyår så fick jag ta en extra dag. Nu ser jag fram emot att gå ner dom 7 kilorna jag gick ner förra gången jag började med GI. Och jag hoppas så klart på meeeer!

I morgon ska jag ändå mäta "kroppsdelarna" eftersom jag ska beställa min bröllopsklänning. Det här kommer ni självklart att få följa. Om inte annat så kommer det att komma upp med en massa olika mat bilder och kanske en hel del recept också. Så småning om ska jag försöka baka enligt GI också... Men det är senare. Väga mig kommer jag att göra en gång i månaden för att inte göra mig allT för besviken. Jag vill ju inte bli ovän med vågen direkt.

Det kommer så klart komma upp lite bilder då och då också. Här är en bild på när jag gått ner 7 kg. Längrat tills jag når det målet igen!

 

I morgon börjar det på riktigt. Promenix i 30 min och så ska jag köpa en massa ägg, kött och grönsaker som vi kan äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0