Tinzimara


Igår följde jag med mamma in till stan. Jag gick in till Tinzimara och tittade lite.... och handlade lite. Det är farligt att gå in där. För allt är så fin och jag vill ha precis allt som finns där!

Det blev iallafall "Kärleken övervinner allt" på Latin för 329 kr. Som ska hänga ovanför vår säng i sovrummet.

Och vita tjocka bokstäver " NJUT VARJE MINUT" För 259 kr. Som ska sitta på köksväggen. Köpte även två tavel lister (heter det så?) För 129 kr styck men dom ska jag lämna tillbaka för att köpa andra på Ikea istället.




Kommentarer
Postat av: cecilia

ja de ordspråket älskar jag själv och har på min vägg.



du vet det säkert men det ska stå ni ordningen "Amor Vincit Omnina" så de inte blir i fel ordning. tänkte bara va snäll och säga de.



kram

2011-01-06 @ 01:40:19
Postat av: Maria

fy va dyrt det låter:S

2011-01-06 @ 02:09:50
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej, vi har ingen sån butik här där jag bort tyvärr=/ Men jag gillar oxå såna små söta saker=)

2011-01-06 @ 11:35:53
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0