Detta fält måste fylllas i


Jag kan fortfarande inte ladda upp några bilder. Måste vara datorn det är fel på, den lever ju som sagt på övertid.

Har inte varit mycket uppdatering på sista tiden. Jag har ju faktiskt sommarlov som jag njuter av varje dag. Än så länge har jag inte hunnit att sakna några klasskompisar mer än lite grann ;). Jag har fullt upp med att vara tillsammans med min familj. Har ju inte alls lika mycket tid till att hitta på saker eller liknande när skolan är igång. Än så länge har vi inte hittat på så mycket mer än att vi har grillat, badat, haft sena sommarkvällar och bara varit tillammans. Vilket betyder så mycket för mig just nu. Vi har besökt äventyrslandet tillsammans med Nelly, Nova, Carro och Dennis. Många eftermiddagar och kvällar har även varit hemma hos dom :)

Igentligen så skulle ju C bara varit ledig två veckor i sommar. Han har redan tagit ut några semester dagar och skulle spara en vecka till Bulgarien, och någon till vintern. Men nu har han redan varit hemma en månad, pga hans astma Och blir hemma minst en månad till. Så det blir långledigt för honom i sommar. Det har blivit lite bättre så han klarar av att iallafall prata längre menningar och att gå kortare sträckor. Men medicinerna fungerar inte på honom och läkaren på vårdcentralen kan inte göra mycket mer än vad han redan gjort. Så därför skickas han nu till lungläkaren i juli för att utredas utav dom. Det är ju konstigt att det här skulle komma nu och att hans lungor påverkas så mycket utav det.

Jag har börjat jobba. Blir inte så mycket i sommar. Vilket jag tycker är skönt. Jag behöver vila upp mig innan skolan startar igen. Och jag tänker inte bränna ut mig så mycket som jag gjorde förra terminen.

Nu ska jag fortsätta att plocka lite här hemma :)
C ligger och vilar så att han orkar vara social när vi får lite gäster ikväll.
Han och Neo gick upp vid sex i morse och har varit inne i stan för att kolla fiskegrejer till Neo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0