en massa läsk,Tyskland,snittar,örhängen,frigolitbokstäver och ett blått strumpeband

Ikväll har jag börjat att måla frigolit bokstäverna. Vi köpte ljusgrå färg innan idag. + en massa massa läsk. Och jag känner ändå att vi måste köpa lite till. På Lördag åker Christian till Tyskland. Satt och gjorde en inköpslista innan. Blir rätt så mycket dricka och jag hoppas verkligen att det kommer räcka hela kvällen. Köpte även örhängen till mig idag. Och har beställt ett blått strumpeband. Så nu är allt i både klädsel och smycke till mig klart. Ja förutom ett par strumpbyxor och skor.
Kollar runt lite på snittar nu. Ska försöka hitta några goda och rätt enkla snittar som man kan göra. Kan tänka mig två till tre olika. Beroende på hur stora dom är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0