Söndag = segdag

Igår kväll var jag både Neo ledig & Christian ledig. Jag gick hem och åt och drack vin hemma hos mamma vid sju tiden. Vi tittade på Melodifestivalen och hade det trevligt.

Idag är det Söndag, och det som vanligt = segdag!

Vi ska hem till pappa på middag halv fyra idag. Han skulle göra något som han inte gjort på 15 år.
Så det återstår att se vad det är för något.

C fick för sig att börja baka kanelbullar med Neo. Jag frågade två gånger om vi verkligen hade allt hemma. Och utan att ens kolla så hade vi tydligen det. Nu skulle kanelen på och då skriker C från köket - Malin vart är kanelen?

Ja vad va det jag sa... Nu vet jag inte vad dom håller på med ute i köket. Tror inte att jag kommer provsmaka dom bullarna iallafall. Att jag fick gå ner och låna mjöl av grannen när det var lussebak var väll inte alls pinsamt. Men när det gäller kanel så var det visst det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0