familjen sjuk


Här hemma är vi väldigt sjuka.
Jag har inprensip bara legat ner sen i söndags. Har hög feber, riktigt förkylning och har nu fått en rejäl hosta på det här. Känner inte mig bättre heller trors att jag snart är inne på min fjärde dag. Så jag misstänker att vi kanske har åkt på infulensa här hemma. Iallafall jag.

Christian jobbade sitt 12 timmars pass i söndags men mådde dåligt i stort sätt hela tiden så har varit hemma sen dess med samma symtom som jag. Han kände sig lite bättre ikväll efter att vi sovit hela dagen.

Neo har klarat sig med en liten lätt förkylning. Han har varit hemma hos Nelly å Nova idag och lekt av sig lite. Han sover dock oroligt nu så jag får gå in och känna på honom snart. Så att inte han också har fått feber.

Så mycker vi skulle hinna med den här veckan. Måla tak, ärenden, körskolan osv. Aja vi får ta igen det när vi är friska helt enkelt.

Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0