Rubrik

'
Här sitter jag med inte ens hår till axlarna. Skulle gärna visat, men hittar inte min skoldata bland all skit som ligger i vår matsal. Jag är iallafall super nöjd! Trodde att jag skulle ångra mig lite, men det känns så narturligt och skönt.

Vi ska snart till busfabriken. Jag och Lilleman, tillsamans med Nina och Kyle. Killarna ska få busa av sig lite. Under tiden vi är iväg har jag satt Christian i jobb här hemma. Han ska måla Taket i köket. Så jag hoppas att vi hinner färdigt med både köket, matsalsrummet och sovrumet till iallafall mitten av oktober. Ligger vi bara i så hinner vi nog til slutet på den här månaden. Hoppas kan man ju alltid.

Efter nästa löning hoppas vi på att kunna åka till både Ikea och Gekås. Kommer bli så skönt när allt är klart här hemma. Hoppas även på att vi ska kunna köpa en dator i slutet på Oktober. Det är så tråkigt att låna av andra hela tiden.

Ikväll ska jag plugga.. så det blir inte en jätte roligt Lördag. Men det måste också göras tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0