Söndag


Hohoho..

Vet inte varför jag skriver här just nu, på den här lånedatan som tangentbordet är lite konstigt på.
Nu sitter jag i min egna soffa igen och det är söndag... igen :(.

Vi åkte till Landskrona igår för att fira Hampus. Åkte inom morfar och sen mormor innan vi åkte ut till Häljarp. Vi skulle igentiligen åkt hem samma kväll eftersom Christian jobbar tolv timmar idag och behövde sova ut. Men när väl kvällen kom så orkade ingen av oss åka bil i en timme och C orkade inte köra. Så vi stannade över ändå. Låg och trängdes alla tre i en 120 säng och Neo tog nog minst halva sängen. Så jag har alltså inte sovit speciellt många timmar inatt och vaknade upp med en rygg och nacke som gjorde ont. Ska bli skönt att sova i sin egna säng inatt. Speciellt när C inte är hemma, då har jag en hel 180 säng för mig själv. Lite skylnad från igår ;)

Annars så har vi bara tagit det lugnt idag. Åkte ut och tittade på När Linus körde cross. Han låg jätte bra till innan han ramlade. Så det var lite synd. Vi stannade och åt i Ängelholm när vi körde hem och nu är C på jobbet, Neo spelar lite och jag ska måla det sista på taket innan jag slänger mig på soffan.

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0