Ma-lou


För tre år sen hände det en fruktansvärd olycka här i stan. Går inte att gå igenom stora torg utan att jag tänker på vad som har hänt och vad familjen och alla nära fick gå igenom den dagen. Och får gå igenom varje dag. 

För tre år sen fanns en underbar människa som alltid var posetiv och älskad av alla. En underbar mamma till två underbara barn. Som nu är en fantastisk ängel som tyvärr fick lämna alldeles för tidigt.

Läste nu ikväll vad Michaela skrivit. Självklart sitter man med blöta kinder. Tänker så ofta på dig och Alexandra. Och du vet, att jag och alla andra tycker att ni är så fantastiska och starka! Precis som er mamma ♥


Idag för tre år sen fanns du.
Idag för tre år sen hade vi ingen aning
att vårt öde snart skulle skrivas i sten,
att du nästa dag skulle försvinna för alltid
och att jag skulle behöva leva resten av mitt liv utan det viktigaste i min värld..
Saknar dig
mer än ord någonsin kan beskriva mamma.



:Bild lånad av Michaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hemskt att förlora sin mamma :(

2011-09-27 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0