Första magbilden i bloggen!

Tycker bara att det kommer fler å fler dagar där jag mår dåligt på. Det här är riktigt jobbigt och jag känner även hur jag har svullnat upp på speciellt fötter och händer. Min förlovningsring och vigselring är undanlagda för länge sen :( Även nätterna blir bara jobbigare och jobbigare. Upp och kissa minst en gång per natt och det är ett himla meck att vända sig om. Saknar redan att få "vara mig själv". Men den tiden kommer förhoppningsvis vara här snart :)

Är fortfarande väldigt dålig på att ta bilder på magen men här kommer en iallafall i vecka 25!
Neo är också med på ett hörn som ni ser ;)





Kommentarer
Postat av: Bea

Så fin mage du fått gumman. & Neo lika söt som alltid.

2012-04-18 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0