Skrik-Enya :)

 
Vår lilla tjej har kolik. Hon blir nu 4 veckor inatt och har skrikit varje kväll sen hon var 2 veckor. Hon börjar vid 17 - 19 tiden oftast och håller på till ca 23, ibland längre och ibland mindre. Förra veckan så jobbade Christian eftermiddag och slutar då kl 23. Jag hade alltså henne helt själv alla dom skrik timmarna från mån - tor. I Helgen var hon dock ganska så lugn. Iallafall i Lördags, så det var skönt att få lite "paus" då slutade hon redan vid 21:30 :)

Igår höll hon dock på hur länge och hur mycket som helst kändes det som. Vi passar Tusse min mammas katt, så jag var iväg i ca en timme på kvällen igår. Var inom Maxi och handlade också, där det var världens längsta kö. När jag kom hem var Christian så frustrerad över att han inte fått henne att vara tyst i en minut. Ja det är ganska så jobbigt det här... Tur man vet att det slutar någon gång. Hoppas på snaaaaart! 
 
En ganska så dålig bild på mig och min minsta skatt. En av många pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0