Midsommar

Hej Heeeeeeeeeeeeeeeej! :)
i Fredes så var det midsommar = tråkigt väder.
Det blev väldigt lugnt för oss i år, jag orkar ju inte allt för mycket. Lite sill tårta hemma hos mamma som nu mera ska införas som tradition :) sen körde vi och lämnade mor och far ute i fyllinge där dom skulle tillbringa kvällen. Vi åkte hem och åt god mat. Sill och potatis, så klart! Det sprack ju upp mot kvällen som tur var så att vi kunde åkta ut till Mellbystrand för att gå på tivoli :)

När vi sen kom hem åt vi jordgubstårta innan jag var tvungen att lägga mig i ett varmt bad för att jag hade så ont i mage och rygg. Lilleman gjorde mig sällskap i badet och vi hade en varsin kall läst att dricka. En helt okej och mysig dag :) Neo var super nöjd. Fått äta både sill tårta och jordgubstårta, åka karuseller och fick till och med dricka läsk i badkaret ;)
Hoppas att ni också hade en okej midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0