Studenten

I fredes den 8 juni tog jag studenten. klockan ringde 5:40 sen var det champange frukost hemma hos min pappa kl 7:) Hela dagen var jätte bra och jag hann precis undan regnet som tur var. Neo var så himla duktig och snäll hela dagen. Han stod med sin egna lilla skylt och var väldigt nyfiken på allting. Märktes inte alls att han går igenom en trots just nu. Det blev en relativ lugn kväll hemma hos pappa senare där släkt och vänner kom och grattade. Linus, min kusin i skåne tog studenten samma dag så tyvärr missade vi varandra. Fick jätte fina blommor och presenter. I morgon ska jag ringa och beställa tid till fotografering på Studio strandh som jag fick presentkort på av mina kära vänner :). Så mamma och pappa anar nog vad jag kommer att önska mig i julklapp i år. Precis samma som för 5 år sen.

Min underbart fina klass. Har varit så skönt att bara vara tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0