Skit dagar

Idag är det skit dag nr:2
Har mått ovanligt dåligt sen igår. Bara legat i soffan typ, fått svettningar, yrsel och mår ovanligt illa. Fick avboka min läkartid idag då jag inte direkt vågar ta mig hemmifrån när jag mår så här.
Neo fick stanna hemma från dagis idag. Ska ändra tiderna där nu tänkte jag till 15 timmar i veckan eftersom han ändå nu ska vara hemma i sommar under sammanslagningen. Vet dock inte riktigt än hur det kommer att se ut efter bebben kommit. Vi vet inte riktigt hur mycket Christian ska vara hemma och så, men minst 15 timmar blir det och det kanske räcker? Vi får se.
Eftersom jag mår skit så fick Christian åka ifrån jobb och ta med Neo på simskolan som var i eftermiddags. Jag ville igentligen att han skulle ta ledigt men dom hade så mycket att göra nu på jobb. Men det har gott bra idag ändå tycker jag :) Neo är så duktig och självständig och förstår att jag mår dåligt. Vi fick även vilat lite i eftermiddags så det var skönt :) Tänkte ta tag i hans garderob nu ikväll för att se vad han kan använda i sommar.
Imorgon ska vi iväg och titta på ett skötbord. Sen iväg och leta presenter till två tvillingar som Neo ska på kalas hos på Lördag :). Och på kvällen blir det grillad lax hemma hos pappa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0