1 November

 
Hej!
 
Christian kör just nu och hämtar Neo på dagis. Dom har haft Halloween fest där idag :) Efter det ska dom köra direkt till glimåkra för att hämta My. Hon ska vara hos oss tills på Söndag, ska bli jätte mysigt!
 
När dom sen kommit hem, ska vi åka iväg och handla lite till Namnfesten. Imorgon tänkte vi åkte in till stan för att kanske se om vi hittar något till Enya att ha på sig. Sen får vi väll förbereda en massa här hemma inför Lördag. Mamma gör den mesta fikan som tur är, så det slipper vi. Ska bara göra irodning några kladd kakor och två tårtor. Och det gör vi redan på Fredag. Så det ända som ska göras på Lördag, är väll igentligen att blåsa upp alla ballonger.
 
Enya sover just nu i sin gungande baby sitter. Hon blir tre månader imorgon så snart kan hon inte använda den mer. Hon ler och pratar hela tiden nu, jätte mysigt! Nu väntar jag bara på att hon ska börja skratta. Hoppas även att hennes kollik försvinner hetl snart. Hon sov jätte bra måndag, tisdag. Men igår så hade hon det jobbigt och kom inte till ro förrens vid tre inatt. 
 
Nu är det tredje veckan Christian är hemma på. Han tog ledigt den första och sen fick han en inflammation i benet i foten så han har nu varit hemma två veckor pga den. Så November pengarna kommer nog inte bli så roliga. Tur vi har lagt undan till julklappar iallafall. Jag själv har också fått någon inflamation i tandköttet. Min visdomstand där nere på vänster sida bråkar med mig. Fy fan så ont det gör. Jag är svullen och kan inte tugga så när jag ska äta tar det sin tid eftersom jag får tugga med fram tänderna. Min "böld" eller vad det nu är, som kommer upp i mitt högra öra lite då och då börjar försvinna igen. Hoppas att mitt tandkött känns bättre snart, tänkte ge det över helgen och om det inte går över så får jag väll ringa tandläkaren. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0