Gekås

Hej!
 
Igår blev det gekås. Vi trodde inte att vi skulle komma iväg först. När C slutat jobba och skulle köra och hämta Neo så kom han inte in i bilen... igen! Men som tur var så fick han igång den med start hjälp. Så jag fick ringa mamma så hon kunde hämta Neo på dagis. Men vi bestämde oss sen för att åka iväg ändå. Det värsta som kunde hända var att vi skulle behöva start hjälp. Och det behövde vi inte som tur var. Men något fel är det ju ändå på bilen, så nästa vecka skulle den kollas. Hoppas inte att det är något som kommer bli dyrt. Lagom kul innan jul och allt. 
 
Vi fick handlat en del julklappar igår som också var största anledningen till varför vi åkte dit, såklart. Enya är nu klar och även Neo tror vi. Blev en hel del ramar också och även annat så klart. Köpte knappt några jul saker. En tomte blev det och en panel duk att ha i köket. Får se om jag behöver köpa något mer sen. 
 
Vi var där mellan kl 17 - 20. Det gick jätte bra med båda barnen. Jag hade Enya i bärsjalen hela tiden och när hon blev trött så la jag henne i kundvagnen där jag hade hennes ligginsats. Vi hann med en liten fika också och det bästa var att där var knappt något folk alls. Men det var ju också dagen innan löning. Men alla dom "få" personerna som var där var på barnavdelningen så där var det inte roligt att gå.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0