Mobil bloggar

Testar att mobil blogga lite :) Sitter just nu med Enya i soffan, hon somnade precis i min famn. Inatt var det lite jobbigt för henne så jag somnade nog inte förrens halv två. Ikväll ska vi titta lite på julklappar till barnen. Enya ska bara få lite leksaker i år. Hon är ju så liten än och har fått så mycket sen hon föddes. Lite svårare att komma på till Neo och My. Men vi får kika runt :) Jag har redan beställt en stor julklapp till C som jag ska hämta ut snart. Har en annan sak jag också vet att jag ska köpa. Vågar inte skriva vad, vet att han kan titta in här ibland ;) Sen får det väll bli en runda till Gekås också. Men den här julen ska jag inte bli klar med allt i sista minuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0