gipsmagarna

 
För någon dag sedan så fixade jag till min gipsmage som jag gjorde med Enya. Det blev mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Den såg ju inte så bra ut när vi väl gjorde den, jag mådde grymt dåligt när vi gjorde den och fick stå i ställningar som gjorde att jag nästa svimmade och jag fick väldigt ont. Dessutom så kändes det som att vi väntade lite för länge. Magen hade sjunkt ganska så mycket så den var ganska så svår att göra. Gipset räckte knappt till och det blev väldigt tunt på vissa ställen så det hade gått sönder nu i efter hand. Men jag köpte mer gips och fixade till allt det tunna och det som var sönder, och även gjorde hela magen tjockare så att den håller bättre. 
 
Så i morgon ska den också hängas upp i sovrummet tillsammans med gipsmagen från Neo. Det ska bli två fina lampor. Är verkligen glad att jag gjorde gipsmage med båda, det är så roligt att ha :) Jag trodde dock, under hela graviditeten med Enya att jag var lika stor som med Neo. Men så fel så fel. Jag var så mycket större den här gången. Både magmässigt och viktmässigt. Det kan man ioförsig också se på fotorna från studio strandh, herre gud vilken bjässe jag var. 
 
Men sen gick jag ju dock över 13 dagar med Neo också, så jag hann väll lägga på mig lite mer.
 
Mina Gipsmagar i vecka 38
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0