En ny vagn till Enya

 
I söndes så var vi ute i Oskarström hemma hos Tesse och Dannie. Neo och Nellie lekte ändå ganska så bra tillsammans den här gången. Det är ju lite så nu, även fast det bara skiljer ett år mellan dom så är dom väldigt olika och gillar olika saker. Neo kan ju vara en aning vild med ;) 
 
Vi fick iallafall med oss en vagn hem. Nellies gamla. En Teutonia fun. Där är lite rosa i den, vilket passar mig bra eftersom jag typ blivit helt galen i rosa saker till Enya. Men eftersom Tesse har en liten kille i magen så ville ju dom ha en ny vagn, så klart :)  
 
Jag har inte kört med vagnen ute än. Det regnade ju så mycket igår och vi kom hem så sent i söndags. Men jag tänkte ta den nu när jag ska hämta Neo på dagis i eftermiddag. 
 
Det är alltså inte vagnen på bilden, men i samma modell. 
 
Så nu ska vi bara försöka få sålt den gamla. Tänkte lägga ut den på blocket nu idag innan C åker iväg till jobb.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0