sol och värme

 
Ja det här är verkligen dagens vill ha! Är så trött på det här kalla och tråkiga vädret. Vill ha vår och sommar nu! Men ännu mer skulle jag vilja ha en resa till värmen. Tänk så skönt det hade varit. 
 
Vi har diskuterat lite här hemma fram och tillbaka. Vi var först sugna på att förska få ihop att åka iväg redan nu till höst. Christians psoriasis har ju blivit mycket värre så det hade nog gjort honom gott. Men Enya är ju fortfarande så liten. 
 
Vi vill även åka iväg det året jag fyller 25 och jag hade velat ta en wekend nästa år bara jag och Christian. Ja det är mycket man vill ;) Vi får se lite hur vi gör. Blir Christians psoriasis ännu värre till nästa höst/vinter så borde en veckas solande och badande prioteras om vi har råd. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är en jobbig sjukdom. Min syster har det. Hoppas att han blir bättre med tiden och att han hittar rätt saker som hjälper honom.

kram till er och era fina barn

2013-02-21 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0