resan till 60 kg

 
Ja drömmen är väll helt klart att någon gång kunna väga 60 kg igen. Jag vägde 57 kg när jag blev Gravid med Neo, och eftersom jag är 158 cm lång så ska jag väll väga runt 58. Men kommer jag ner till 60 kg så är jag sjukt stolt över mig själv!
 
Dagen innan förlossningen med Enya stod vågen på 100 kg. Alltså tre siffrigt!
 
 
 
10 dagar efter förlossningen stod vågen på 90 kg och på efterkontrollen på MVC när Enya var ca 3 månader stod den på 82 kg. 
 
 Och nu innan jag började "ta tag i det på allvar" stod vågen på hela 77 kg. 
 
 
Så min startvikt var, 77 kg
 
Mina mått:
 
Arm: 46,5 cm
"Tjockismagen" (Alltså där min mage är som störst): 123 cm
Rumpa: 124, 5 cm
Lår: 77,5 cm
 
Det är dom här ställena på kroppen som jag vill ska försvinna en massa, massa centimeter ifrån ;) 
 
Delmål 1 : 75 kg, (som jag redan har nått)
 
Delmål 2 : 70 kg (då är alla gravkilorna borta)
 
Delmål 3 : 65 kg (Helst innan det här året är slut)
 
Slutmål: 60 kg
 
Lyckas jag med det här, så har jag lyckats att gå ner mina 40 kilos övervikt, som lyckligt vis nu bara är 14 kg.
 
Vägde mig alltså för två dagar sen och vågen stod då på 74 "härliga kilon" ;) Och snart har jag hållt mig ifrån mina fruktansvärda onyttiga matvarnor i 3 veckor på Måndag. 
 
Kolla med måttbandet kommer jag att göra en gång i månaden. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melina

Duktig du är:) <3

Svar: Du med! =)
None None

2013-02-17 @ 11:41:21
Postat av: Anonym

Kämpa på. Detta fixar du. Jag önskar att jag själv också finner kämpar glöden just nu är den på noll. Håller tummarna att du når 60 kg :) kram

Svar: Det går i perioder ju :) Du var ju jätte duktig ett tag med zumba och grejer :)
None None

2013-02-19 @ 01:43:40
URL: http://Nellienilo.blogg.se
Postat av: jessica

ja hade de fortsatt ha zumban kvar så hade jag aldrig slutat :P för det var riktigt roligt. och mitt träningskort har jag lyckats slarva bort i flytten så måste ta tummen ur röven och fixa ett nytt. betaler ju för det 199 kr i mån.

2013-03-03 @ 22:01:35
URL: http://nellienilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0