Vägning

Vägde mig precis. 73 kg, känns JÄTTE Bra :)

På Torsdag nästa vecka har det gått en månad sen jag mätte mig med måttbandet. Så jag tänkte väga mig igen på Fredag nästa vecka och även se om det syns något på måttbandet. Ska blir spännande. Köper vi en digital våg nu nästa vecka så måste jag ju dock väga mig där emellan så jag ser hur det stämmer överens med vågen vi har här hemma.

Igår när jag skulle värma min soppa gick mikron sönder. Den började brinna och det blev lite kaos här hemma. Tur att Christian var hemma. Hela köket var rök fullt och det luktade i hela lägenheten. Vi fick slänga ut micron på balkongen och öppna alla fönster. Under tiden vi vädrade fick barnen hålla sig inne på Neos rum. Jag och Christian som var svin hungriga fick "nöja" oss med feta Greta. Vi ska ut och äta idag så det var inte alls meningen att det skulle bli sån mat igår. Men men :) Får äta bättre på Lördag och Söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0