God morgon

Sitter här själv i soffan och klockan har precis passerat fem på morgonen. Jag har varit uppe sen tre inatt. Jag har så jäkla ont i i min vänstra arm så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Och inga värktabletter har vi hemma heller, typiskt! Maxi öppnar ju klockan sju så jag får väll ta bilen och köra iväg och handla.

Enya ska vaccineras kl ett idag. Hoppas inte att hon får feber och har ont ikväll eller inatt. Det orkar jag inte med så dåligt som jag sovit.

Efter BVC ska vi till busfabriken tillsammans med Nina, Jonte, Kyle och Kian :) Så att barnen får leka av sig lite :)

Nä nu känner jag att magen börjar kurra. Får ta och göra lite äggröra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0