Nu jädrans!

Ja nu jädra är jag igång på RIKTIGT!
Förra veckan skulle jag börja röra på mig, minst 3 dagar i veckan var det tänkt. Sluta små äta och försöka hålla mig till en portion. Inget godis och ingen läsk.

Vågen stod på 79 hemska kilon.

Men både jag och Christian blev sjuka, Enya och Neo fick också en liten sväng men hämtade sig ganska så snabbt. Så 2 gånger förra veckan blev det pizza och läsk för vår del. Men utöver det så åt jag ändå bra tycker jag. Blev inga promenader dock. Men eftersom jag hade feber och ont i halsen så var väll det okej.

Så i morse ställde jag mig på vågen igen, hoppades ju på att vågen kanske ändrats eftersom jag skippat allt gott på kvällarna. Och ja, 77 kg står den på.

Så nu känner jag ändå att jag börjar komma igång. Hoppas bara att mitt första mål, 71 kg som jag vägde som minst under Graviditeten inte tar allt för långt tid :)

Så nu blir det vägning om en vecka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0