KAOS!

Det har varit / är kaos här hemma. Christian har varit sjuk i 2 veckor. Det började med en förkylning. Men eftersom han har astma så blev det värre och det visade sig att han fått en infektion i luftrören och att dom hade dragit ihop sig och även en liten lunginflammation igen. Han var ju lika dålig precis när Enya fick kolik.

Men i Fredags började han få svårt för att andas. Och i går morse, vid 6 på morgonen fick jag dra upp barnen och ta på dom kläder för att sen packa in oss i bilen så att vi kom upp på akuten.

Men allt har gått bra sen. Uppe på akuten fick han syrgas och ny medicin. Jag och barnen stannade bara en timme sen körde vi hem igen.

Men när vi sen kom hem så blev Enya jätte dålig. Hon fick feber, började kräka och jag fick byta blöja väldigt många gånger. Och jag som bara sovit Max 3 timmar under natten pga att Christian hade problem med andningen och att även Enya sov väldigt dåligt och vaknade hela tiden kände bara att det här skulle bli en väldigt lång dag..

Christian fick iallafall åka hem på eftermiddagen. Jag och Enya sov hemma hos mamma igår så att jag kunde få lite hjälp med henne. Neo var hemma och hjälpte pappa. Han var så snäll igår och hjälpte Christian jätte mycket här hemma.

Enya börjar bli bättre. Hon har inte kräkts något sen igår men det går fortfarande åt väldigt många blöjor här hemma. Hon äter fortfarande dåligt och kissar väldigt lite men hon har ändå varit mer pigg idag. Hon reste sig själv upp idag mot vår säng för första gången. Vår duktiga lilla tjej!

Neo som är en aning över beskyddande får lite panik när hon nu ställer sig själv mot saker, han är så rädd för att hon ska slå sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0