Månadens resultat

 
I veckan så köpte vi en digital våg. Som jag redan misstänkte så stämmer den inte riktigt överens med vår gamla. Det skiljer ca 1 kg på den gamla och den nya. Så jag vägde ca 74 kg på den nya och 73 kg på den gamla. Men jag har ju fortfarande gått ner lika mycket iallafall. Eftersom vår nya våg stämmer och visar samma vikt som vågen på Christians gym gör så går vi ju nu efter den, såklart. Så min startvikt var ju då inte 77 kg utan 78 kg.
 
Månadens resultat! 
 
Förra månadens vikt 78 kg.
Min nuvarande vikt 73,4 kg alltså - 4,6 kg.
 
Mina mått:
 
Arm: 46,5 cm - 4,5 cm
"Tjockismagen" (Alltså där min mage är som störst): 123 cm - 7 cm
Rumpa: 124, 5 cm - 7 cm
Lår: 77,5 cm - 3,5 cm
 
Kan även tydligt se mina fötter och ben! Får även på min vigselring och snart också min förlovningsring! :)
 
 
 
 
Är helt klart nöjd med mina resultat! Sen förra Torsdagen så har vi ätit skräpmat 5 gånger. Vi har varit borta mycket och varit tvugna att göra annat. Så har inte direkt hunnit att ordna mat här hemma. Men den här veckan ska jag försöka köra stenhårt igen och uppdatera om min vikt nästa Fredag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra jobbat tjejen!

2013-03-01 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0