Lika cool som Linus


Jag tar fram kameran alldeles för sällan nu för tiden. Men nu när våren (förhoppningsvis) kommer med små steg kommer den att komma fram mer! Jag menar, ut och fota? På vadå? Allt regn, gråa färget och den kalla luften.

Men under förra veckan när lilleman och jag var hemma så kom den fram lite. På ett fin mortiv som kallas Neo. Jag bad honom att posa. Som han så gärna gör. Och på första och sista bilden visar han stolt upp sin "tottoering" som han själv säger, som han fick på vårdcentralen utav doktorn efter att dom tagit snabbsänkan på honom. Den gick bort i början på den här veckan. Och då blev han förtvivlad. Så vi måste köpa hem lite tottoeringar. Neo vill ju såklart vara lika cool som mammas kusin Linus. Fasän mamma också har två tatueringar så är hon minsann inte lika cool som Linus. Han har ju både tatuering och en cross!






Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söt han är! Riktigt charmtroll!

2011-02-05 @ 12:11:46
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/
Postat av: Jonanette

Excellent site.

2011-08-10 @ 09:54:48
URL: http://jonanette.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0